Skidlöpning och varmchoklad, denna bloggen töar bort!

Shit jag vet att jag inte skrivit här på evigheters evigheter, jag har inte ens tänkt på det.

Om någon fortfarande kikar in här ibland, så ska jag be att få meddela att jag tänkte fixa en ny blogg till november månad någon gång, inget datum spikat.

Den bloggen ska heta "skidlöpning och varm choklad" och är kanske främst tänkt att handla om min träning inför ett stundande vasalopp, men jag ska såklart ha en allmänt kategori, och, något otippat, dagens outfit! Mest för att få posa i tights på internet.

På återseende, tjing tjing:)

Kommentarer
Postat av: klara

haha låter utmärkt. tjing tjing!

2009-09-20 @ 02:50:47
URL: http://klarastiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0