Lördag

Idiotsightseeing under Västerås cityfestival.


Det är vad jag ägnat mig åt ikväll. Inte så värst sympatiskt, men fruktansvärt roligt. Då jag är en vän av ordning och reda kan ni ju ana min reaktion då kaoset inne i stan mötte mig. Patrasket vandrar fritt i hela stan, huller om buller och redan proppmätta ungar trycker i sig langos på löpande band. Fyllebröl hörs från de flertal öltält som finns uppställda, ty svensken värnar sin öl. Rör inte min sup...


På stora scenen vrålar en kommunistchewbacka (promoe) inför en hängiven skara piratpartister(publiken), en publiksammansättningsundersökning skulle stärka det påståendet, jag lovar.


Nästa helg fortsätter oredan med powermeet. Två skithelger efter varandra.

Jag tycker att det är trams, hela arrangemanget borde med rätta omnämnas som förargelseväckande beteende.


Kommentarer
Postat av: klara

Inte trams! Underbart med lite liv i den här annars så döda staden.

2009-06-29 @ 10:30:19
URL: http://klarastiger.blogg.se/
Postat av: lilla djibouti

haha klockrent skrivet, både i det här och alla andra inlagg. kör hårt alle!

2009-06-29 @ 13:50:16
Postat av: Anna

"fan vad arg du eee!"

2009-07-01 @ 17:29:31
URL: http://agarina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0