Rubriker ger mig huvudbry

Jag har skrivit något gnälliga inlägg de senaste dagarna. Kort och gnälligt. Nåväl, humöret är för all del inte i en dal, jag bara smågnäller lite, helt naturligt efter en natt sovandes i bastuvärme, därefter uppvaknandes invirad i lakanet.

Men det är trevligt med sol, ja det är det.


Tja vad tycker ni, var det värt att skriva ovanstående? Men hela tillvaron är rätt slö, bortsett från jobb och träning. Därutöver är det oerhört slött, värmen försätter en verkligen i ett lojt tillstånd.


Till helgen är det powermeet, vilket är synonymt med svineri och något jag år efter år älskar att hata. Kanske skulle jag strosa runt i skiten och ändra uppfattning? Nja det lär jag förmodligen inte göra, men det kanske kan liva upp en aning.


Må väl.


Kommentarer
Postat av: Anna

jag tycker du kan börja leka i vattnet!

2009-07-01 @ 22:55:08
URL: http://agarina.webblogg.se/
Postat av: BG

vad hände med caps locken?

2009-07-04 @ 16:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0