Söndag. På gränsen mot en ny vecka

Cykelbrännan börjar ta sig.

Bloggen är så oerhört dåligt uppdaterad just nu.
Jag är fullt medveten om det.

Men av bristen på kommentarer att döma så måste jag ju ändå skriva något så enormt tråkigt när jag väl hamrat tangenter och författat ett litet inlägg.


Jag lovar att skriva i en aldrig sinande ström om ni i er tur lovar att då och då, eller nej alltid tar för vana att lämna en kommentar vid ert besök. Skriv vad ni vill, så länge det inte är personangrepp eller handlar om fotboll. Fotboll är såå tråkigt.


Kommentarer
Postat av: Anna

fotboll är iallafall roligare att spela än vad det är att se på!

2009-04-27 @ 00:34:35
URL: http://agarina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0